WITAMY na blogu !
Wszystkim odwiedzającym, za zostawione komentarze i opinie serdecznie DZIĘKUJEMY !
________________________
Zapraszamy na bloga
________________________

wtorek, 28 sierpnia 2012

Dziś bardzo chciałabym Wam pokazać MEGA odjazdowe bluzki :) Ostatnio bardzo popularne... Zresztą sami zobaczcie!

Np. "Wąsiki".  Bardzo ładne według mnie ------------->











*.*  





A tak wgl. to właścicielka tej bluzki ------->
jest śliczna ♥! Prawda?





Z tego co wiem, to dokładnie taką bluzkę można dostać
w H&M'e :) Szukajcie... :D



Następny OSTATNIO modny styl to flaga Wielkiej Brytanii. Nie tylko bluzki z tym wzorem podbijają serca nastolatek , ale i np. spodnie. Jest tego mnóstwo. Więc nie sądzę , że jeszcze tego wzorku nie widzieliście!
    Oto one : 





Ślicznaś ♥♥♥ ->



















Taką bluzkę np. mam ja :) A wy? Macie jakąś również z tym wzorem?











Na allegro jest ich mówiąc jednym słowem "MULTUM"!













Również znanym wzorem jest flaga USA! Myślę, że pewnie też je kojarzycie :)


























*.*









Już od dawna na TOP'ie są bluzki w polskich napisach! Niektóre z nich są naprawdę świetne! Typu " Ciasteczkowy Potwór" lub " Jestem Hardktorem" :3  Czy jakoś tak:
Oto jedne z nich:




" Jaram się tym, że teraz taka jestem ładna i wgl. taka szczupła. Tap Madl - tego jeszcze nie widziałam , a wy?













♥CIASTECZKOWY POTWÓR♥






Co ja PACZE? - heheheh :)






"Królowa jest tylko jedna" - chyba coś w stylu Dody.






Coś dla odważnej kobiety :D




I dla zakochańców :)








A oto sposób na podlizanie się nauczycielce!
:D Same 6 gwarantowane :)










No powyżej to najciekawszych napisów nie podałam.... Ale zawsze coś "__''
Niedługo nastąpi druga część tych modnych bluzek , więc na razie to na tyle :)

2 komentarze:

  1. Świetne są !
    Poszukuję takiej z wąsami ,ale jeszcze jej u mnie nie spotkałam xD

    Zapraszam do mnie : http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem... z wąsikami są trudne do zdobycia :) /Pati

      Usuń