WITAMY na blogu !
Wszystkim odwiedzającym, za zostawione komentarze i opinie serdecznie DZIĘKUJEMY !
________________________
Zapraszamy na bloga
________________________

środa, 26 września 2012

Kac Książkowy

Dfafec1d4a7fc87709c0390b4caaba39_large

 Siemka!
Dzisiaj zaczęłam takim oto, pewnie już przez was widzianym - obrazkiem.
Wpisując hasło: "kac książkowy" oprócz - takich jak powyższa  - ilustracji, ukazały mi się zdjęcia (wraz z opiniami innych bloggerów) "Igrzysk Śmierci"...
I nawet mnie to nie zdziwiło bo po tej serii, mnie także 'kac' nie opuszczał..
A to jakaś nowość..  :D
Ogólnie lubię też ( i polecam;p) książki - konkretniej kryminały - pani Joanny Chmielewskiej, oraz książki pani Ewy Nowackiej.
Może jakiegoś strasznego 'kaca' po niech nie miałam, ale przyjemnie się czyta.

A wy po jakich książkach macie kaca?
Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz